Parhaat Dropzonet!!!

Kaikki aktiviteeteista reissussa ja kotona.

Parhaat Dropzonet!!!

Postby Reetuli » 26-08-2006 04:31

Yllättäen mun piti tää topic alottaa...

Eli nyt saapi puhua ja meuhkata hyppäämisestä niin paljo ku sielu sietää. Onko jengi käyny testaamassa ympäri muailimaa mitään Dropzoneja eli deezetoja eli suomeksi pakkoja missä saapi hypätä ulos varjon kanssa koneesta? Mikä on lempi spottisi?

Itse mulla plakkarissa hyppypäiväkirjassani Malmi, Hanko ja Espanja (en muista kenttää). Kelpo dropzoneja kaikki, varsinkin Hangon yltiösympaattinen Täktomin lentokenttä. Maisemat parhaat laskeutuessa Espanjassa (hiekkarannalle laskeuduttiin) ja vapaassa pudotuksessa diggailen eniten Hangon laguunia ja merta. Malmi on tuttu ja turvallinen, mutta vähän tietty boring ku ei oo niin paljo vapaata ilmatilaa eli ei voi lennellä ihan niin huoletta ku siel on paljon muitaki ilmailijoita.

Kertokaa kertokaa jos jollain kokemusta!!!!
Reetuli
Explorer

Postby Reetuli » 08-11-2006 23:36

Näemmä täällä ei hyppääjiä paljon pyöri, mutta aattelin nyt kuitenkin ilmoittaa, että joulu-tammikuun Atlantin reissulla aattelin vuokraa auton ja ajaa 10 tuntia Floridaan Tampan lähelle Skydive-cityyn hyppäämään ainakin pariks päiväks. Ainakin viis-sekkasen ja selkästabiilin haluisin alta pois. Oon Atlantassa 27.12.-9.1. Talvisin tonne skydivecityyn z-hillseille matkaa paljon Suomen Laskuvarjokerhon jäseniä Helsingistä hyppäämään jottei tulisi liian pitkää taukoa. Jos jotain kiinnostaa, niin messiin vaan ihmeessä!

Lisätietoja: www.skydivecity.com, www.laskuvarjokerho.com
Reetuli
Explorer

Re: Parhaat Dropzonet!!!

Postby Eltzi » 13-12-2006 01:14

hmm,dammit! pitäs varmaan päästä vähän pomppii tosta räyskälästäki ensin :lol: syksy oli vähän keleiltään huono,innokkaasti kuitenkin kelpparin "tienauksen" alotin jo 8) noh kesällä sitten,sitä ennen se on vaan vähän reissattavaki!!
Eltzi
Passenger

Postby Reetuli » 13-12-2006 01:20

hei mahtavaa eltzi. you're my man/woman. joku hyppääjä sentään. räyskälästä en oo iteasias itse koskaan hypänny. kuulutko paikalliseen kerhoon? mun kavereita on kyllä siellä. jee kaks viikkoa ni sit oon taas ilmassa.
Reetuli
Explorer

Postby Eltzi » 13-12-2006 01:34

Reetuli wrote:hei mahtavaa eltzi. you're my man/woman. joku hyppääjä sentään. räyskälästä en oo iteasias itse koskaan hypänny. kuulutko paikalliseen kerhoon? mun kavereita on kyllä siellä. jee kaks viikkoa ni sit oon taas ilmassa.

tjaa,man (i think) :D no se oli harvinaisen nopee vastaus,ja tähän aikaan yöstä :) Joo kyl mä HLU:hun kuulun! tosiaan olin kurssilla vasta syksyllä ja sen jälkeen sit oikeestaan joka viikonloppu kerholla heiluin kunnes oppilaskamat lähti huoltoon,pari hyppyä kerkesin vaan nyt syksyllä :( No varmaa on ainakin että ens kesänä sitte kunnolla ja vielä jos sais kelpparihypyt kasaan ni ois aika hyvä!! Ketä kaikkii sä tunnet sit sieltä??
Eltzi
Passenger

Return to Aktiviteetit