Hhhah! Ei näkyny poreammeita! Ja vielä sveitsiläinen kamppania:D Ei kyllä paljon muita ihmisiäkään näkyny, muutama irkku kiipes samaan tahtiin tete rousselt asti! Oli ihan mukavaa seuraa:p Gouter majalla oli rentoa menoa takasin tullessa ku ihmiset oli jättäny ylimääräsiä ruokii sinne niin sai herkutella! Esim chocolate chip puddingilla;) Sairaan kylmä oli kyl Aiguille du Goûter jälkeen! Paikoissa missä tuuli ei ollut kiva pysähtyä:s
Ylistettävää mökeissä on tähän aikaan, että ne on halpoja ku ne "ei ole auki"(15-30 vuodepaikkaa on siis tarjolla) Yks yö 6-15€!
sinner wrote:huhu tuossa on jo asennetta

mitenkäs jos tälläinen noviisi haluisi kokeilla mt blancia niin siellä on varmaan kaikenlaisia retkipaketteja tarjolla? hinnoista tietoa? voipi jotain muitakin komeita/edullisia vuoria suositella. kesällä olin slovakiassa ja kovasti innostuin.
Jos oot ihan noviisi niin en ehkä lähtis mt.blancille kiipeemään. Vai meinasitko että oot ihan huippu tavottelemassa?
Jos haluut halvalla niin aluks vaan omin päin alpeille vaeltelemaan;)
Ja vinkkinä viel kaikille ketä mt.blancia olis kiipeen menossa niin kannattaa olla myös kokemusta kalliokiipeilystä. Ainakin itse koin hyödyksi varsinkin laskeutuessa Aiguille du Goûter majalta tete rousselle (mikä tämän pätkän nimi mahtaa olla? Aluks ihan hullunen näkönen pätkä ku kattoo alhaalta!:p) Se oli lepposa pätkä kun ite olen ehkä jopa enemmän into kalliokiipeily.
Toki ilmankin ehkä pärjäis mutta hieman mukavampaa ja kivempaan jos on kokemusta:)