Liput ostettu :D

Maat Meksikosta Chileen.

Liput ostettu :D

Postby traveller604 » 09-08-2005 13:20

Kävin sitten eilen ostamassa liput

20.12.2005 Helsinki - Paris - Rio De Janeiro

16.01.2006 Rio De Janeiro - Paris - Helsinki

Oli aika suolasen hintaset kun on sesonki ja kaikkee mutta toi nyt oli ainut aika että matka oli mahdollinen. Eli heti kun yliopiston talviloma alkaa niin kesää viettämään tonne. :D On muuten kaikki lennot jo nyt myyty aika loppuun jos tohon aikaan haluaa Brasiliaan päin matkustaa.

Tarkoitus on käydä ainakin kattoo http://www.universoparalello.art.br/ Tollanen psykedeellinen trance festari Bahiassa erittäin kaukana kaikesta. Ajattelin ostaa Brazil airpassin mikä poistuu 300-400 USD:llä ja sit voikin lentää neljään (ihan mihin vaan) kohteeseen Brasiliassa. Varmaan ihan hyvä päätös niin ehtii tossa 4 vkon aikana nähä jotain muutakin kun dösiä.

Eka lento menee varmaan Rio:sta Salvadoriin mut siit eteenpäin en sitten tiedä yhtään. Ajattelin et ois kiva käydä kattoo Machu Picchu eli se tarkottas lentoa johonkin mahdollisimman lähelle Perun rajaa. Niin ja loppu puolil ois tarkotus lentää Manaukseen ja siitä sitten Amazonia pitkin lautalla/laivalla johonkin josta lopuks lento Rio:oon. Mut noi nyt on vaa tollasii suunnitelmii jotka tulee muuttuu varmaan 100 kertaa vielä. Tai no ton festarin käyn kattoo ihan varmasti.

Matkaseurana on aito alkuperäinen Brassi jonka tapasin viime kesänä. Ja toi pikkusiskokin yrittää löytää viel lentoja jos lähtis mukaan :D

Niin jos on joku paikka mikä kannattaa ehdottomasti kattoo ni kerro se nyt :) oon lukenu/nähny jossain jonku "baarin/huoltoaseman/yleisen chillaus mestan" jossain päin Amazonii mis vois vaikka uida delfiinien kanssa.. :?: 8)

Hauska ku keskel kesää toivoo et ois jo talvi :lol:

Nii muuten paljonhan tollaseen n. kuukauden reissuun uppoo rahaa? Pari päivää asun eka Rio:ssa ton Brassin luona ja sit tuol festaril tietenki teltassa ja laivalla/lautallakin tulee varmaa vietettyy joku viikko ainakin eli majotusta jää maksettavaksi joku parisen viikkoa. Tili meni melkeen miinukselle jo noist lentolipuist :( ..no pitää sit opintotuista säästää.. duuniin en varmasti mene enää tän kesäduunin jälkeen :roll:
traveller604
Newbie

Postby mikkomallikas » 23-12-2007 16:46

who-aa ! Mun brassikaveri soittaa noissa bileissä vuosittain. Dj Emir Ahimsa. Kuulema hyvä meininki, olin tammikuussa 2007 florianopoliksessa käymässä, siellä nähtiin viimeksi ja melkoista dj meininki oli. :)
mikkomallikas
Newbie

Return to Latinalainen Amerikka