Machu Picchu

Maat Meksikosta Chileen.

Machu Picchu

Postby tuhkis » 20-07-2005 21:25

Tere!

Keltanokka täällä kirjottelee ekaa viestiään, elämässä tosi iso vastoinkäyminen takana ja pakko päästä reissuun.

Koitin etsiä haulla tosta Machu Picchun raunioista tietoa että miten sinne voipi matkustaa, muttei mitään löytynyt.

Voisko joku ystävällinen kertoa kokemuksia Perusta ja siis siitä että miten pääsen sinne. Kilroytravelsin sivuiltakaan ei meinaa oikein löytyä tietoa. :roll:

Tänks. T: Jussi
Lähe menee!
tuhkis
Newbie

Postby Mane » 20-07-2005 22:16

matkustaminen on oivaa terapiaa :wink:
Mane
Newbie

Postby jkettu » 21-07-2005 11:17

Katsoppa vaikka tästä infoa:
http://wikitravel.org/en/Machu_Pichu
jkettu
Newbie

Re: Machu Picchu

Postby mikkom » 21-07-2005 13:27

tuhkis wrote:Tere!

Keltanokka täällä kirjottelee ekaa viestiään, elämässä tosi iso vastoinkäyminen takana ja pakko päästä reissuun.

Koitin etsiä haulla tosta Machu Picchun raunioista tietoa että miten sinne voipi matkustaa, muttei mitään löytynyt.

Voisko joku ystävällinen kertoa kokemuksia Perusta ja siis siitä että miten pääsen sinne. Kilroytravelsin sivuiltakaan ei meinaa oikein löytyä tietoa. :roll:

Tänks. T: Jussi

Menet peruun, siellä kaupunkiin nimeltä Cuszco ja sinulle tyrkytetään kadulla joka paikassa incatrail reissuja. Kannattaa ottaa pari päivää rennosti ennenkuin lähtee koska se on korkealla ja happi on ohutta.

Toinen vaihtoehto on ottaa joku pakettimatka esim. peter pan maailma myy inkatrail reissuja mutta ne ovat kalliita. Itse kierrettiin perua reppureissaajina, vedettiin incatrail juuri tammikuussa ja aika rankka se on (järjettömiä nousuja ja laskuja per päivä tuhansien metrien korkeudessa).

Machu Pichulle menee kanssa juna mutta sitä en ottaisi, kyllä sinne pitää vaeltaa!

edit: tuolta löytyy jotain kuvia yms
http://www.raingod.com/angus/Gallery/Ph ... Trail.html
mikkom
Passenger

Postby tuhkis » 21-07-2005 18:52

Uiuiui!!! :D

Kiitos vastauksista, löytyi hyvää infoa myös linkkien takaa. Eikun odottelemaan reissua.

T. Jussi
Lähe menee!
tuhkis
Newbie

Postby chiquita » 02-08-2005 15:22

Halvemmalla pääsee kun järkkää itse matkansa eikä sotkeudu mihinkään seuramatkailuun.

Mitä Machuun tulee, niin itse kävin siellä sillä kalleimmalla "gringo"-junalla,eikä matkassa niinkään ollut mitään valittamista (mukavuudenhaluisen vaihtoehto). Tosin jos aikaa ja viitseliäisyyttä riittää eikä masennu liiaksi alipalkattujen kantajaraukkojen näkemisestä, niin trailille tietenkin!

Oon käyny Perussa pariin otteeseen ja siellä nähtävää kyllä riittää, mm. Nazca mystisine kuvioineen on myöskin näkemisen arvoinen paikka.
chiquita
Newbie

Return to Latinalainen Amerikka